سوئيچ سيسکو مدل WS-C2960G-24TC-L
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

سوئیچ سیسکو WS-C2960G-24TC-L ساخته شده توسط کمپانی سیسکو می‌باشد و از نسل سوئیچ‌های سیسکو سری 2960G است، این مدل از سوئیچ شبکه از امکانات Voice، ویدیو، Data و دسترسی بسیار امن پشتیبانی می‌کند و در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. این محصول به صورت fixed-configuration طراحی شده است و با ارائه پورت‌های LAN با سرعت Gigabit Ethernet، امکان ارائه خدمات در شبکه‌های پیشرفته را برای شبکه‌های اداری کوچک، بازار متوسط و شبکه‌های شاخه‌ای سازمان‌های از راه دور، مناسب ساخته است.

این محصول از قابلیت توسعه پذیری، با درنظرگرفتن تغییرات در کسب و کار شما برخوردار است. همچنین از ویژگی‌های امنیتی مانند یکپارچگی امنیت Advance Security ،Access Control و Security Policy Administration، بهره‌مندی از سرعت گیگابیت و Fast Ethernet در ارتباطات مبتنی بر اترنت، Trustsec For Providing Authentication ،network admission control (NAC) ،(Advanced quality of service )QoS، مدیریت Power با Cisco EnergyWise، مدیریت سیاست های امنیتی و مدیریت مقیاس پذیری شبکه پشتیبانی می کند.

استانداردهای لازم در این محصول، کاملا رعایت شده است و در لایه Access مورد استفاده‌ می‌باشد و همچنین به دلیل کیفیت بالایی که دارا می‌باشد باعث رضایت بالای مشتریان شده است.

حرف G بعد از 2960 به این معنی است که در این سری پورت های Downlink و Uplink به یک گیگابیت تغییر یافته است. البته لازم به ذکر است که در این سری ها ماژول های SFP نیز اضافه شدند. یعنی ما در این سری ها امکان استفاده از پورت های Combo ( امکان استفاده از پورت های اترنت و SFP در پورت های Uplink) را داریم. حرف T به معنای اترنت بوده این 24 پورت و C به معنای اسلات ماژول های SFP می باشد. در ادامه حرف L سخه IOS موجود بر روی دستگاه LANBase را نشان می دهد.

 

منبع : 

خرید سوئيچ سيسکو مدل WS-C2960G-24TC-L





:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: